Welcome to La BSK. Please login or sign up.

16 de Marzo de 2025, 02:24:56

Login with username, password and session length

Licencia CC

Patrocinadores

Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games
Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games

Frikilunes 24/03/2014

Iniciado por basidiomicot, 20 de Marzo de 2014, 10:04:55

Tema anterior - Siguiente tema

basidiomicot

Obro el tema!
  Va rondant de fer un "Mansiones de la Locura", algu el pot portar i hi ha gent disposat a jugar?
Jo no he jugat mai! xo em fa gracia probar-lo!
Rhaegar fought valiantly, Rhaegar fought nobly, Rhaegar fought honorably. And Rhaegar died

Mi trono de juegos

McMulligan

Si se hace un "Mansiones" contad conmigo!
"La "cadena de mando" es la cadena con la que te voy a dar para que sepas quien manda..."

MIKI1980

Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

brontys

Desde niño he soñado con jugar al Mansiones de la Locura, ¡contad conmigo!

basidiomicot

Te molta acceptació veig, algu el pot portar?
Rhaegar fought valiantly, Rhaegar fought nobly, Rhaegar fought honorably. And Rhaegar died

Mi trono de juegos

Kririon

Suposo que ja no hi haura lloc, pero si fos d'aquets que començen a primera hora de 7:30 a 8:00 jo tb em voldria apuntar.

halbert82

Buenas! Contad conmigo (y con el juego, claro) para el Mansiones (yupiiiiii ;D )

El juego es para 5 máximo (4 investigadores y un "master"), o sea que podríamos decir que, a falta de bajas de última hora, la partida esta cerrada: basidiomicot, McMulligan, MIKI1980, brontys y Halbert82.

Este fin de semana me preparo algún escenario majete para poder daros bien, jeje  ;)

basidiomicot

Cita de: halbert82 en 20 de Marzo de 2014, 12:12:43
Buenas! Contad conmigo (y con el juego, claro) para el Mansiones (yupiiiiii ;D )

El juego es para 5 máximo (4 investigadores y un "master"), o sea que podríamos decir que, a falta de bajas de última hora, la partida esta cerrada: basidiomicot, McMulligan, MIKI1980, brontys y Halbert82.

Este fin de semana me preparo algún escenario majete para poder daros bien, jeje  ;)

Però ens has de fotre molta canya eeeeeeeeeeeeh!
Amb aquets jocs prefereixo perdre que guanyar!
Sempre i quan hagi hagut jugabilitat clar!
Suposo que m'explico.  ;D

Mi trono de juegos

McMulligan

CitarPerò ens has de fotre molta canya eeeeeeeeeeeeh!

Claro que te explicas....

"La "cadena de mando" es la cadena con la que te voy a dar para que sepas quien manda..."

MIKI1980

Va amb punts de locura? Vosaltres ja els porteu de serie!!! jejeje!
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

Kririon

Jo portare el Cosmic Encounter per si hi ha algun interesat en jugarlo. Per començar partida a allo de les 19:30h.

halbert82

Cita de: McMulligan en 20 de Marzo de 2014, 13:08:25
CitarPerò ens has de fotre molta canya eeeeeeeeeeeeh!

Claro que te explicas....

Bueno, tothom diu que aquest joc és especialment difícil per els jugadors que fan d'investigadors (tot i que no tant com aquesta escena de Pulp fiction...  ;D) Al no saber desde l'inici l'objectiu del escenario resulta molt complicat entendre que s'ha de fer (tot i que el text d'ambientació del escenari i de les cartes donen pistes, son molt subtils i s'ha de ser molt avispat per pillar-ho). Pot donar-se certa sensació de frustració, de que no s'ha pogut fer res per evitar la derrota, però es que això és Lovecraft, no una excursió al Canigò, coniooooo! ;D

Kririon

Resumint el que ha dit el halbert , vol dir que us explicara nomes la meitat de les regles perque perdeu miserablement, i aixi pujar en el ranking, a mes les regles deuen ser suficient llargues i espeses perque ningu les porti apreses de casa, cthulhu wins !

Julià

Os veo a todos mañana.

Cita de: Kririon en 21 de Marzo de 2014, 14:10:09
Jo portare el Cosmic Encounter per si hi ha algun interesat en jugarlo. Per començar partida a allo de les 19:30h.

Si no hi ha mes remei...  :D

Kririon

Al final portare el airlines Europe i potser el race for galaxy. Ja aparaulare amb gent per jugar al cosmic el proper dilluns.