Noticias:

Si tienes dudas contacta con cualquiera de los moderadores o administradores de la BSK.

Menú Principal
Welcome to La BSK. Please login or sign up.

16 de Marzo de 2025, 12:52:05

Login with username, password and session length

Licencia CC

Patrocinadores

Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games
Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games

Frikilunes 12/01/15

Iniciado por Yairt, 11 de Enero de 2015, 12:55:36

Tema anterior - Siguiente tema

Flint Westwood

Portaré el kingdom builder, un familiar senzill per jugar-lo si s'escau
Welcome E_scissors !

Kririon

Cita de: E_scissors en 11 de Enero de 2015, 19:24:17
aamm... esto.... es la primera vez que voy y asistiré yo solita...
alguien me adopta?  :)

Somos una gran familia :) a que hora vendras?

Cita de: Murdockus en 11 de Enero de 2015, 17:56:14
El fresco esta al queimada. Tambe portaré el massilIa, starship merchants, rockwell, planet steam, stockpile, german railways, steam, hyperborea o panamax. Dieu quins us interesen.

La majoria no em sonen gaire, porta el Hyperborea please. Aixo de starship merchants tambe sona be, de quin estil es?

rmnmon

Cita de: Murdockus en 11 de Enero de 2015, 17:56:14
El fresco esta al queimada. Tambe portaré el massilIa, starship merchants, rockwell, planet steam, stockpile, german railways, steam, hyperborea o panamax. Dieu quins us interesen.
Menys el german rails i lhyperborea q ja els probat mapunto a qualsevol.

rmnmon

Cita de: E_scissors en 11 de Enero de 2015, 19:24:17
aamm... esto.... es la primera vez que voy y asistiré yo solita...
alguien me adopta?  :)
Mes q adoptarte em sembla q podras escollir taula en funcio del q mes tagradi jugar, com pots veure som variadets

Rusakus

Por ahi andaremos a la hora de siempre (sobre las 20.30). Me apunto gustosamente a lo que haya.

Fins demà!

SergiArias

panamax té bona pinta, però qualsevol dels econòmics molen :)

brontys

Avui pot ser que vingui de veritat i tot... Veig que la febre per el Study in Emerald ja ha passat, però jo segueixo amb ganes de provar-lo. Si no, qualsevol cosa. Si algú si apunta puc portar, no sé, un Rokoko o un Belfort...

MIKI1980

Cita de: brontys en 12 de Enero de 2015, 09:22:23
Avui pot ser que vingui de veritat i tot... Veig que la febre per el Study in Emerald ja ha passat, però jo segueixo amb ganes de provar-lo. Si no, qualsevol cosa. Si algú si apunta puc portar, no sé, un Rokoko o un Belfort...

M'apunto a qualsevol dels dos, que a més ja tinc ganes de vere't aparéixer un dilluns!!! Jo portaré el Prosperity, que és un euro curtet (50 minutillos i explicació rapideta).
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

Kririon

Pel 2 de febrer si es compleixen els pronostics portare el Dead of Winter, algu mes sel comprara? Farem frikilunes de deads of winter?

JoanXa

Bon dia!
Li tinc moltes ganes al Rokoko, si el portes m'apunto Brontys

brontys

Kririon: Jo em vaig vendré l'anglés per a comprar-lo, quan surti, en castellà. Tenía massa text i a le gent li costava jugar-lo.

Joanxa & Miki: Porto el Rokoko doncs, i probem també el prosperity. Ens veiem després.

Vindré sobre les 19:30

Galaena

Bones, encara hi ha lloc pel Rokoko? Si és així m'apunto, jo també tinc molta curiositat pel joc aquest, de fet i després de veure les crítiques l'he acabat regalant a cegues aquest Nadal!

Galaena

Ah, i també volia provar el de Pequeños Grandes Reinos, tu el tenies, Kririon?

MIKI1980

Qué clase!!! Partidaca a los supermodistos! jejeje! Vaig a veure la alfombra roja dels globus d'or per pillar idees.
Baronet #206: del 23/06/14 al 30/06/14

En venta: Mis tesoros

"Toda esta gilipollez, después hay que saber gestionarla" (ROOM25)

Kririon

Cita de: Galaena en 12 de Enero de 2015, 11:37:01
Ah, i també volia provar el de Pequeños Grandes Reinos, tu el tenies, Kririon?

Si pero ja no paso per casa, de fet me l'estic venent.

http://labsk.net/index.php?topic=145909.msg1382615#msg1382615

Pels que jugaran al rokoko que no descuidin de posar fitxes al balco de dalt.

Cita de: brontys en 12 de Enero de 2015, 11:27:03
Kririon: Jo em vaig vendré l'anglés per a comprar-lo, quan surti, en castellà. Tenía massa text i a le gent li costava jugar-lo.

Si si vaig jugar al teu crec. Per aixo dic el 2 de febrer, perque la edició en espanyol en teoria surt el 30 de gener.