Noticias:

Si tienes dudas contacta con cualquiera de los moderadores o administradores de la BSK.

Menú Principal
Welcome to La BSK. Please login or sign up.

16 de Marzo de 2025, 05:33:50

Login with username, password and session length

Licencia CC

Patrocinadores

Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games
Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games

FRIKILUNES 18/05/2015

Iniciado por MIKI1980, 13 de Mayo de 2015, 11:53:30

Tema anterior - Siguiente tema

El Miquelet

Jo he jugat al Le Havre un cop. Sí que m'agrada. M'apuntaria si s'organitza una partida.  Ara que estic obert a jugar a lo que es proposi. Arribaré a les 19:30.

Yairt

Cita de: El Miquelet en 17 de Mayo de 2015, 14:32:03
Jo he jugat al Le Havre un cop. Sí que m'agrada. M'apuntaria si s'organitza una partida.  Ara que estic obert a jugar a lo que es proposi. Arribaré a les 19:30.
En principio molaria hacer la version completa a tres jugadores. Yulius no es seguro que pueda venir. tambien podemos hacer la version reducida a cuatro jugadores.Ya lo decidiremos alli.
¿No escuchais el sonido de los tambores?
Es la... "Victoria"... que se aproxima!!!
Venta/Cambio:
http://boardgamegeek.com/collection/user/Yairt?trade=1&subtype=boardgame&ff=1

Suomi

Miki&co, jo mentre acabem abans que tanqui el metro puc

brontys

Hola! Avui puc passar a jugar una estona. Veig que hi ha dues partides tancades, ja m'apuntaré al que hi hagi, o portaré alguna cosa...

JoanXa

Bones, jo em passaré cap a les 19h com sempre i portaré l'staufer dinasty i alguna cosa  més que em càpiga a la motxila. Fins ara!

halbert82

Ale-hop!

Jo també vindré cap a les 19h-19:30h. Tenia pensat portar un Marco Polo o un Kanban per si trobo inconscients voluntaris que hi vulguin jugar.

JoanXa

Cita de: halbert82 en 18 de Mayo de 2015, 11:37:44
Ale-hop!

Jo també vindré cap a les 19h-19:30h. Tenia pensat portar un Marco Polo o un Kanban per si trobo inconscients voluntaris que hi vulguin jugar.

Marco Polo me agrada  ;D

brontys

He sentit coses bones del Marco Polo. Si hi ha lloc, em miro les regles!

halbert82

Cita de: brontys en 18 de Mayo de 2015, 12:23:34
He sentit coses bones del Marco Polo. Si hi ha lloc, em miro les regles!

No hi ha res muntat, o sigui que lloc n'hi ha de sobres ;)

Pillo el Marco Polo i deixo el Kanban, doncs. Per el tema regles don't worry, no és gaire complicat d'explicar si ja has jugat un parell o tres de vegades.

Fins ara!

blackonion

M'apunto al Marco Polo també.  :D
Intentaré pasar-me una estona abans de totes maneres, per si algú vol jugar a alguna cosa ràpida.

Murdockus

Jo tambe porto el marco polo...  ;D
Tambe portaré el kraftwagen, la granja y el emergence event (un mage knight light pero del espai sideral)

Flint Westwood

Al final no vindré avui
Passeu-ho bé !

horak

Que no nos encontremos como enemigos,
pero si lo hacemos,
que los Dioses canten nuestra lucha.

Diccionario de términos jugones

Mi colección

CircusMaximus3D

blackonion

El Marco Polo mola mil, i els altres que he jugat també. Una tarda molt entretinguda. :)

JoanXa

Cita de: blackonion en 19 de Mayo de 2015, 00:38:04
El Marco Polo mola mil, i els altres que he jugat també. Una tarda molt entretinguda. :)

Si, ha estat una bona sessió avui!