Welcome to La BSK. Please login or sign up.

15 de Marzo de 2025, 20:47:39

Login with username, password and session length

Licencia CC

Patrocinadores

Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games
Dracotienda
Diario de WKR
Planeton Games

Se busca traductor - paid job

Iniciado por doom18, 10 de Mayo de 2016, 13:57:23

Tema anterior - Siguiente tema

doom18

Lo pongo es este foro... es que no encuentro ninguno mejor

CitarDear friends,
We are looking for a native Spanish speaker, a gamer, that would be willing to translate (from English) 9 pages of game rules for some children games (3 are original, some are classical like Ludo, Domino, Memory...)
We would really like to find a gamer to do the job, since we have bed experience with translation agencies. This is a paid job. Please write me to urska@valueadgames.com for more info. Thank you!

https://boardgamegeek.com/thread/1573329/translation-game-rules-en-es

pues eso.... suerte

Fran F G

¿Se acuestan con los traductores?  ;D

"we have bed experience with translation agencies"
Te toca jugar          La voz de su juego - Podcast          Baronet #94          Mis juegos en BGG          Cubos gelatinosos

Celacanto

Pues igual para alguno es un aliciente :)

Carquinyoli

Los míos
La inteligencia me persigue, pero yo soy más rápido.

kalisto59

Cita de: doom18 en 10 de Mayo de 2016, 13:57:23
Lo pongo es este foro... es que no encuentro ninguno mejor

CitarDear friends,
We are looking for a native Spanish speaker, a gamer, that would be willing to translate (from English) 9 pages of game rules for some children games (3 are original, some are classical like Ludo, Domino, Memory...)
We would really like to find a gamer to do the job, since we have bed experience with translation agencies. This is a paid job. Please write me to urska@valueadgames.com for more info. Thank you!

https://boardgamegeek.com/thread/1573329/translation-game-rules-en-es

pues eso.... suerte
Gracias Doom, por probar, no se lo que pagaran pero traducir unas cuantas cosillas y sacarse unas perras estaría genial.